18-10-2022

NIKON BO NA KONFERENCI ADOBE MAX 2022 PREDSTAVIL NOVO TEHNOLOGIJO Z 9

Amsterdam, Nizozemska, 18. oktober 2022: :Nikon z veseljem najavlja prikaz fotoaparata Nikon Z 9¹ za predstavitev nove varnostne funkcije, ki jo razvijamo v sodelovanju s pobudo Content Authenticity Initiative (CAI), in sicer za preprečevanje vedno večjega obsega lažnih informacij, plagiatorstva in kršitev avtorskih pravic.

CAI je skupnost, ki vodi globalno pobudo za promoviranje uvajanja podatkov o varnem poreklu in pripisovanju avtorstva za digitalno vsebino, da bi preprečili širitev napačnih informacij.

Z 9 bo izpostavljen na letošnji prireditvi Adobe MAX 2022 Creativity Conference v Los Angelesu.

Nikon verjame v zaščito dela posameznikov in organizacij tako na področju obdelave slik kot tudi drugod. Ta je nadaljevanje pomembnega trenutka oktobra 2021, ko se je Nikon kot prvi proizvajalec fotoaparatov pridružil pobudama CAI in C2PA (Coalition for Content Provenance and Authenticity) za zaščito pravic ustvarjalcev in potrošnikov vsebine z digitalnim poreklom in pripisovanjem avtorstva.

Nikon razvija funkcijo, ki z dodajanjem podatkov o virih in poreklu podpira potrjevanje avtentičnosti slik. Omogočanje odkrivanja ponarejenih slik in nepooblaščene uporabe ter preverjanje dejstev bo prispevalo k preprečevanju napačne uporabe slik.

Nikon si bo še naprej prizadeval rešiti te težave, in sicer s podporo razvoju funkcije za določanje porekla slik. Poleg tega bo Nikon prispeval k razvoju slikovne kulture s prizadevanji za družbo, v kateri lahko ustvarjalci, izdajatelji in mediji brez skrbi izvajajo svoje ustvarjalne in poslovne dejavnosti.

¹Namen Nikonove predstavitve je najava, da trenutno razvijamo funkcijo za poreklo slik. Uporaba Nikonovega fotoaparata Z 9 za to predstavitev ne pomeni ali nakazuje, da bo prav ta model nekoč opremljen s to funkcijo.

O organizaciji CAI

Content Authenticity Initiative je skupnost ustvarjalcev, tehnologov, novinarjev in aktivistov, ki vodi globalno pobudo za promoviranje uvajanja podatkov o varnem poreklu in pripisovanju avtorstva za digitalno vsebino, da bi preprečili širitev napačnih informacij. Za več informacij obiščite contentauthenticity.org/

O organizaciji C2PA

Coalition for Content Provenance and Authenticity je organ za odprte tehnične standarde in projekt ustanove Joint Development Foundation, ki si prizadeva preprečiti širjenje napačnih informacij v spletu z razvojem tehničnih standardov za potrjevanje izvora in porekla digitalne vsebine. Za več informacij obiščite c2pa.org/

O družbi Adobe

Adobe spreminja svet z digitalnimi izkušnjami. Za več informacij obiščite http://www.adobe.com

Več o družbi Nikon

Nikon je vodilni ponudnik fotografskih in slikovnih izdelkov in storitev. Njegova inovativna optična tehnologija, pa naj gre za potrošniške fotoaparate, objektive, sistemsko dodatno opremo ter optiko za šport in prosti čas ali za fotoaparate za profesionalce, temelji na več kot 100 letih izkušenj. Blagovna znamka Nikon je po vsem svetu priznana po tem, da postavlja nove standarde v zasnovi in zmogljivosti, Nikonovi revolucionarni brezzrcalni fotoaparati serije Z in objektivi NIKKOR Z pa predstavljajo novo razsežnost optične zmogljivosti.

Nikon se zavzema, da bi bil vodilni na področju fotografske kulture, in nekaterim od najboljših vizualnih umetnikov sveta omogoča, da z vizualnim pripovedovanjem dosegajo svoj ustvarjalni potencial. Njegova večkrat nagrajena fotografska oprema fotografom in snemalcem omogoča, da svojo ustvarjalno vizijo uresničujejo na najvišji ravni. Z nagrajeno optiko za šport in prosti čas je svet bližji za dejavnosti od opazovanje ptic in zvezd do gledališča, športa in potovanj.

Nikon kot zaupanja vreden in vizionarski partner združuje vse ravni ustvarjalcev vsebin prek svoje angažirane skupnosti, tehničnega strokovnega znanja, ki je brez primere, in dostopa do izobraževalnih virov s pobudami, kot je šola Nikon School.