Nikon Imaging | Evropa | Slovenija

08-03-2010

Nikon postavlja potrošnike v središče nove kampanje "JAZ SEM"

Amsterdam, Nizozemska, 8. marec 2010 (uradni datum najave) - Podjetje Nikon Europe je danes predstavilo novo oglaševalsko kampanjo "JAZ SEM NIKON", ki cilja na to, da bi povezala bogato Nikonovo dediščino profesionalizma, avtentičnosti in inovacije z občinstvom navdušenih fotografov. Kampanja bo moč videti po vsej Evropi in Južni Afriki, prvi TVC pa bo oddajan v Franciji.

Kampanjo "JAZ SEM" bo mogoče videti na televiziji, v tisku, na plakatih in spletu, kjer jo bodo podpirali namensko spletno mesto (www.iamnikon.com) ter kanali v družbenih medijih, s katerimi se bo spodbujalo sodelovanje strank.

Kampanjo je ustvarilo podjetje Jung von Matt/Spree in je prva kampanja, ki jo je producirala ta agencija, odkar so septembra 2009 postali stalna oglaševalska agencija za podjetje Nikon Europe.

Kampanja se navezuje na obstoječi slogan podjetja Nikon "V srcu podobe". Pokukala je v ozadje fotografskega dela in skušala uvideti, kaj ta slogan pomeni za fotografe. Pri tem zastavi vprašanje "Kdo ste z Nikonom?" Veliko posnetkov, ki bodo uporabljeni za kampanjo, bo vključevalo scenarije iz resničnega življenja, v katerem bodo ljudje pokazali, kdo so s fotoaparatom Nikon.

Posnetek se navezuje na različne trenutke v pop kulturi in zgodovini, vključno s sceno, v kateri so prvi koraki dojenčka predstavljeni podobno kot prvi sprehod na Luni. Scena prikazuje trenutek, ko dojenček prvič shodi, in je bila ustvarjena z dejanskimi posnetki fotoaparata Nikon D500. Oba zgodovinska koraka sta enako pomembna in vredna, da se ju ohrani.

Druge različice vsebujejo slogane "JAZ SEM živ", kjer Robbie Williams obrne svoj fotoaparat proti množici na svojem koncertu, "JAZ SEM Pepelka", za katero je španska nevesta dovolila snemanje končnih priprav pred poroko, "JAZ SEM tu", ki prikazuje dopustnike, ko raziskujejo egipčanske piramide, in "JAZ SEM del sveta", kjer se ljudje z vsega sveta povezujejo med s pomočjo interneta in svojimi fotoaparati Nikon.

Kampanja se poleg tega osredotoča na novo serijo Nikonovih fotoaparatov COOLPIX, vključno z S8000 in S3000, ki sta predstavljena kot "JAZ SEM super zoom" in "JAZ SEM privlačen", s čimer strankam predstavita ključne funkcije in svoje prednosti.

Reklame je režiral Ralf Schmerberg iz berlinske hiše Trigger Happy Productions, večina TVC-ja pa je bila posneta s fotoaparatom NIKON D3S, prvim fotoaparatom formata FX, ki omogoča snemanje HD-videoposnetkov v zapisu 720p. Vse reklame so bile posnete na lokacijah v Egiptu, Španiji in Nemčiji, snemanje pa je skupaj trajalo devet dni.

Schmerberg je o tem povedal: "Snemali smo v precej zahtevnih in raznovrstnih okoliščinah, zato je bilo nujno imeti odporen in izjemno zmogljiv fotoaparat. Izkoristili smo zmožnost fotoaparata D3S za snemanje z izjemno nizkim šumom v zelo slabi svetlobi brez bliskavice - in smo dobili prav neverjetne slike."

Ralf nadaljuje: "Snemanje te kampanje je bilo velik izziv. D3S nam je zagotavljal zajem kakovostnih slike in videoposnetkov na vsaki lokaciji, vključno s puščavo, poroko, nočnim klubom in piramidami v Egiptu. Predvsem pa me je navdihnilo to, da smo lahko glede na situacijo preklopili z zajema fotografij na snemanje HD-videoposnetkov. Dejstvo, da smo lahko posneli kakovostne videoposnetke z opremo velikosti normalnega DSLR-ja, se je izkazalo za veliko prednost, saj smo tako potrebovali precej manj opreme in stativov. Posebej uporabna je bila oprema pri snemanju na tržnici v Kairu, saj smo lahko snemali relativno anonimno in naravno, ne da bi privlačili ogromne množice in s tem spremenili dinamiko."

Kampanjo za tisk je posnel Sven Jacobsen v Južni Afriki s fotoaparati Nikon D3X.

Brigitta Olson, generalna direktorica tržnih komunikacij za Nikon Europe, je zagon kampanje komentirala tako: "Upamo, da nam bo kampanja pomagala prenesti dediščino znamke Nikon na širše evropsko občinstvo. S tem, da spomnimo naše stranke, da so tudi oni v srcu slike, upamo, da bomo spodbudili novo razumevanje fotografije - medij, kjer se lahko izraža vsakdo ne glede na fotografske izkušnje."
Julia Peuckert, direktorica planiranja pri agenciji Jung von Matt, je o kampanji povedala: "Menimo, da ta kampanja resnično pride do srca tega, kako se fotografija uporablja dandanes - igrivo, družabno in izrazno. S tem, da smo posneli resnične ljudi v resničnih situacijah, upamo, da bo v tem tudi naše občinstvo prepoznalo sebe in se začutilo navdih Nikona."

- Režiser: Ralf Schmerberg
- Direktor fotografije: Daniel Gottschalk

Jung von Matt/Spree
- Matthias van de Sand: Producent
- Wolfgang Schneider: Glavni direktor/kreativni direktor
- Andreas Freitag: Glavni direktor
- Julia Peuckert: Direktorica načrtovanja
- Ilan Schäfer: Nadzorni vodja
- Sirkka Köster: Višja vodja računa
- Jutta Caballero: Nižja vodja računa
- Christian Kroll: Kreativni direktor vizualnih vsebin
- Peter Gocht: Kreativni direktor za besedilo
- Javier Suarez Argueta: Umetniški direktor
Björn Ingenleuf: Pisec besedila
- Fabian Sax: Kreativni direktor za digitalne elemente
- Barbara Scholtysik: Vodja socialnih medijev
- Nikolina Micic: Višja vodja računa
- Mareike Geisker: Vodja oblikovanja