Nikon Imaging | Evropa | Slovenija

08-03-2010

Nikon se seli v srce slike z novo oglaševalsko kampanjo

Amsterdam, Nizozemska, 8. marec 2010 - Podjetje Nikon je danes po celotni Evropipredstavilo novo oglaševalsko kampanjo, ki poudarja bogato dediščino profesionalizma in inovacije te blagovne znamke, hkrati pa ceni zabavo in čustveno zadovoljstvo ob zajemu posebnih trenutkov. Nova kampanja "JAZ SEM Nikon" vključuje televizijo, tisk in digitalne medije ter postavlja Nikon "v srce slike" in v postopek kreativne fotografije.

TV-reklame, od katerih bo prva danes predvajana v Franciji, so bile posnete na lokacijah v Egiptu, Nemčiji in Španiji v devetih dneh, režiral pa jih je Ralf Schmerberg. Od 200 GB zajetega materiala je bila večina posnetega z Nikonovim fotoaparatom D3S, prvim fotoaparatom formata FX, ki omogoča snemanje HD-videoposnetkov v ločljivosti 720p in z zmožnostjo zajema sličic.

Ralf Schmerberg je o tem povedal: "Snemali smo v precej zahtevnih in raznovrstnih okoliščinah, zato je bilo nujno imeti odporen in izjemno zmogljiv fotoaparat. Izkoristili smo zmožnost fotoaparata D3S za snemanje z izjemno nizkim šumom v zelo slabi svetlobi brez bliskavice - in smo dobili prav neverjetne slike."

Ralf nadaljuje: "Snemanje te kampanje je bilo velik izziv. D3S nam je zagotavljal zajem kakovostnih slike in videoposnetkov na vsaki lokaciji, vključno s puščavo, poroko, nočnim klubom in piramidami v Egiptu. Predvsem pa me je navdihnilo to, da smo lahko glede na situacijo preklopili z zajema fotografij na snemanje HD-videoposnetkov. Dejstvo, da smo lahko posneli kakovostne videoposnetke z opremo velikosti normalnega DSLR-ja, se je izkazalo za veliko prednost, saj smo tako potrebovali precej manj opreme in stativov. Posebej uporabna je bila oprema pri snemanju na tržnici v Kairu, saj smo lahko snemali relativno anonimno in naravno, ne da bi privlačili ogromne množice in s tem spremenili dinamiko."

V kampanji se pojavi Vincent Munier, francoski naravoslovni fotograf, ki ga lahko pogosteje vidimo za fotoaparatom kot pred njim. O svojem sodelovanju pri projektu je povedal:

"Snemanje v puščavi v Egiptu je bila čudovita izkušnja, predvsem zato, ker sem bolj navajen na arktične pogoje v snegu. Ko me je obkrožal bel puščavski pesek, je bilo to zame popolnoma novo okolje, v katerem sem lahko testiral novi Nikon D3S v izjemno zahtevnih svetlobnih pogojih. Prav tako pa je bila zame nova izkušnja, da sem bil pred fotoaparatom in ne za njim."

Oglaševalsko kampanjo za tisk je posnel Sven Jacobsen na lokaciji v Južni Afriki s fotoaparatom Nikon D3X in objektivi NIKKOR 35 mm, 85 mm in 28-70 mm.

Nikon D3S omogoča profesionalcem, da nadzorujejo nepredvidljivo, in razširja možnosti za terenske fotografe po vsem svetu. Nikon D3S, nadgradnja izjemno uspešnega Nikona D3, še izboljša zmožnosti zajema fotografij v slabi svetlobi, hkrati pa omogoča nove kreativne možnosti za multimedijsko snemanje videoposnetkov. Nikon D3S združuje popolnoma na novo zasnovan senzor z učinkovitimi 12,1 milijona slikovnimi točkami, s sedmimi zaslonkami razpona ISO-občutljivosti od 200 do 12.800, kar omogoča zajem slik in videoposnetkov v pogojih z izjemno šibko svetlobo, hkrati pa zahteva minimalno obdelavo za zmanjševanje ostrine in podrobnosti, kar je ključnega pomena za današnje reporterje in športne fotografe.